torsdag 30 juli 2009

Bada ;)

Min blogg kommer att handla om mitt liv och mina hästar ;)

Steg upp kring halv 11 å såg tv. Sen gick jag ut och puttsade stiglädrena och fixade sadeln samt packade till imorgon för då är det hopptävling i ökx :) Jag ska bara ha med Felicia för Amanda har varit halt och är inte igång ännu. Med Felicia ska jag hoppa LC LB imorgon och på lördag har jag anmält mej till LC LB men om hon går bra ska jag göra klassbyte till LA istället för LC (: Var och tränade i ökx förra helgen och då tog jag några språng bara för att kolla om hon bjöd, å de gjorde hon! :D Hoppas att hon är lika pigg på tävlingen oxå :) Önska oss lycka till ?<3

Men nu måste jag gå ut å mocka å sen ta in Felicia för att bada henne till imorgon ,för sen ikväll ska jag på LK, först blir det RIX FM Festival å sen ska vi se Skaburbian Collective :D

Kram ;)<3

1 kommentar: