fredag 31 juli 2009

Ökx

Bilden är från ökx förra året.
Vi har kommit hem från ökx, å de gick väl sådär.

I första klassen som var en LC bedömning A:1a kom jag felfritt i grundomgången å hon var jättepigg! :) Å jag kom felfritt i omhoppningen oxå, men tyvär kom jag trea å var första utanför placering. Men det skillde mindre än en sek mellan mej ock ettan ;) Men jag är nöjd :)

Å i andra klassen som var en LB var hon inte alls lika pigg å bjöd nästan inte nå. Så i den klassen fick jag ett stopp på ett stigsprång och ett stopp på ett räcke, så jag blev uts :(

Men imorgon ska jag bara rida en klass, en LB bedömning A:0 (tidshoppning) blir det. Jag ska bara rida en klass pga att hon alltid går bättre i första klassen än i andra. För det kan gå jättebra i första klassen(som idag) å sen kan vi bli uts i andra(oxå som idag ;p ).



Förövrigt så var det STEK-HETT idag, jätte jobbigt å rida. Så vi tog en handduk som vi satte i svalt vatten å la på Felicia för att svalka henne :)

Å grattis till Lisa och Galliano som vann första klassen som var en LD+5 och kom tvåa i andra klassen som var en LC(samma som jag var med i) !:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar