lördag 1 augusti 2009

Ökx dag 2

Idag red jag som sagt bara en klass, en LB bedömning A:o(tidshoppning), å de gick jättebra! :)
Hinder 1-5 hoppade hon jättebra å det blev bra svängar och bra tempo, men sen var det en oxer ur en ganska snäv sväng, å jag kände att hon låg lite fel men det var ju bara typ 2 språng kvar till hindret så jag hann varken ta tillbak lr länga. Å när det blir sådär blir jag oftast lite osäker och slutar driva, vilket jag gjorde och hon stannade. Men när jag tog om det så hoppade hon de. Å sen på 6:an var det en sväng från utgången så där tjurade hon ock ville inte svänga men jag fick svängt henne sen å hoppade hindret snett åt höger istället för snett åt vänster som jag skulle ha gjort ;P
Så jag slutade på 4fel och jag tror att jag blev första lr andra utanför plac. Nöjd iallafall, för hon stannade inte för att hon tjurade.
Vi tänkte att jag kanske skulle hoppa LA iallafall eftersom att LB hade gått så bra. Men jag gjorde inte de för om det hade gått dåligt i den klassen så var det ju bättre att jag slutade när det gick bra :)

btw, de kommer typ börga åska å regna här snart, för det är påväg nå mörka moln å de mullrar oxå. Å jag som ska rida Amanda sen ;s

Kraam <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar