lördag 15 augusti 2009

Vännäs Lördag

Red ju en LB idag bedömning A:0/A:0 å det gick dåligt :s Jag satte igång henne inne på banan å hon stog inte emot nå typ, men sen var första och andra hindret på en långsida. Och hon hoppade första memn sen efter så bara tvärstopp! ;s Hon stannade å tjura å vägrade gå frammåt även fast de var bara rakt fram å mot utgången tillåme. Men då stannade hon iallafall så de räknas ju som en vägran så jag la ingen volt utan jag fick fram henne i galopp å då var de typ 3 språng till tvåan som hon hoppade utan problem. Sen var de en vänster sväng innanför pulvermanna-graven på trean men jag red runt den istället å ökade på i galoppen för de blev knappt nå snett även fast jag red runt den. Så då hoppade hon den å sen var de bara rakt fram å sen en mjuk båge på fyran som hon stannade på typ två meter frammför, å när hon gör så är de ju bara ett tjur-stopp. Men iallafall så la jag en volt å då hoppade hon den men då var jag redan utesluten efter som att hon stannade när hon tjurade mot tvåan, så då red jag bara förbi femman mot utgången men domarn verkade inte ha fattat att Felicia stannade när hon tjurade för dommarn sa att jag var utesluten jätte-långt efter att jag blev de så då trodde typ hon att vi blev uteslutna efter som att jag passerade den "förlängda linjen" på femman ;o Så jag hade typ kunnat fortsätta på femman eftersom att dom inte sa nått, men glad att jag inte gjorde de för de hade förmodligen bara blivit ännu ett stopp.

Har gjort klassbyte imorgon till LB ist för finalen i NM:et som går i LA för jag har ändå ingen chans till plac. Å de är större chans att jag kommer felfritt i LB än LA. För i LB kan jag göra som jag gjorde på tvåan idag, bara några språngs anridning, men de går inte i LA.

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar