fredag 14 augusti 2009

Vännäs Fredag

Idag red jag bara en LB bedömning A:0/A:0. Det gick bra, fick tyvärr ett stopp på trean som var ett räcke. Kan inte säga att det var varken mitt eller Felicia's fel. För det var inte nå tjur-stopp som hon gjorde och det var inte jag som gjorde nån konstig sväng eller nå. Men hon var nte riktigt igång. Men i NM:et ligger jag inte först, men inte sist heller. Så om de går bra imorgon, att jag typ vinner eller nå, och att de går bra på söndag kan jag nog ligga ganska bra till :) kanske inte vinna men plac iallafall (: För jag kommer ju ha 4fel med mej även om jag går felfritt i dom andra omgånarna, å någon kan ju få 0fel sammanlagt, vilket både jag 2:an och 3:an hade förra året, eller jag tror de iallafall.

men orkar inte skriva nå mer nu, kram (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar