torsdag 13 augusti 2009

Vännäs :)

Jag ledde Felicia ca. 30min när vi kom hit, för Malin red samtidigt. Ragge måste gå dagen innan tävlingen för desto piggare han är desto tittigare blir han, så de gör inge om han är lite lojj, för han blir ändå inte lat om man säger så ;p Men iallafall så när jag ledde Felicia hade jag satt på henne sitt rosa "cottage craft" stall-täcke(fodrat) för de är så kallt. Felicia får sova med de oxå för det var i princip bara fyra väggar och tak stallet som dom står i, så det var inte precis varmt där. Asså det står inte hästar permanent där utan bara gäst-stall. Vi har nyss gett dom betfor oxå, så nu får dom sova i lungn å ro, vi ska inte springa där nå mer ;) Det var inte så många hästar som har kommit idag, det var Speedy(LRF), å sen var de 3-4st från ö-vik tror jag de var (: Plus våra då.

Men ska se "Paris Hilton my new BFF" nu, de har redan varit sista avsnittet för ett tag sen men jag har inte sett sista så jag ska göra de nu om de finns kvar på tv6.se, eller tror de var på den kanalen iallafall ;p

Kraam :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar