lördag 8 augusti 2009

Hoppning

Testar lägga in en annan animering efter som att de inte funkade i förra inlägget.

Var ju som sagt å hoppade i morjärv idag.
De gick bra, är dock för försiktig i början så hon vägrade några gånger :/ För även om jag känner att hon ligger fel så gör jag ingenting, skänklar typ inte ens, jag bara låter henne komma nära(gör de inte med mening men de bara blir så, har helt enkelt inte kommit igång än). De måste bli lite mer jäklar-anamma ;p Men sen då hon redan har vägrat 2-3 gånger så kommer jag igång, lite för sen för om det hade varit på en tävling hade jag redan blivit uts. Men i Vännäs har jag bestämt mej för att rida lika bra som jag gjorde i LB i ökx. Jag ska låsas attt de är tidshoppning fast jag rider inge snabbare eller snävare än i en vanlig grundomgång ;p
Jag hoppade tre-kombination där hon stannade först för att jag inte hade kommit igång (men sen hoppade hon den utan å tveka då jag red som jag skulle), hoppade pullvermannagrav, den hoppade hon hur bra som helst å hon verkar tycka de är kul med lite andra hinder än bara vanliga bomhinder för hon bjöd som tusan ;p Sen hoppade jag banken, den hoppade hon oxå bra, med mycket bjudning :) Sen hoppade jag ju några vanliga bommhinder oxå. Dom första anridningarna(måste skriva "anridningarna" efter som att de aldrig blev nå språng ;p ) vägrade hon för att jag inte hade kommit igång men sen hoppade hon som vanligt.
Så inga av vägringarna är alltså Felicia's fel, för när jag bara rider som jag ska så hoppar hon ju :)

Å vet ni va!? Malins katt Ragnar (knäppt namn jag vet ;p ) andades så där men öppen mun, såsom hundar gör när de är varmt ;o Gör katter ens de? Eller är de för att han är sär som alla våra andra djur är? ;p haha
Några exempel på att våra djur är sär; Stampa (Malins kanin) typ anfaller Malins hand när hon ska ge den mat, ge vatten, klappa den lr nå sånt, å mej gör den inte så på. Å Ragge....ja han är ju som han är ;p Okej de var bara två djur då, men dom knäppaste, haha, hm gud va konstigt, båda dom råkar ju vara Malins xp

haha, kram <3


2 kommentarer: