tisdag 8 december 2009

dags för uppdatering?

Har inte skrivit på ett tag, men har inte haft tid lr lust. Men nu skriver jag iaf :)
Måndag;
I skolan hände inge spec. Bara tråka på :p Eller ja, vi hade ju inte så tråkit. Nöter prendel- spökhistorien å massa Dj Auzern-låtar, haha. Men sen for jag me pappa till stan. Vi köpte glitter till boxarna i stalle. De blev rosa glitter å svarta/silver-pumlor. För de fanns inga rosa. Ajja, sen tbx till stallet, hade ridlektion. Skulle rida Ragge, å vi skulle göra nå lekar(Claras idé såklart!). Å då blev Ragge lite över-pigg. Så han gjorde nå jävla hopp som jag inte va beredd på :p Så flög av å slog svans kotan å huvve :/ Om jag sitter ner ett tag kan jag knappt ställa mej sen för de gör så ont. Å vet ni va!? Hjälmen gick sönder!! De va ngn plast sak i den som gick av, så nu e den slkitstor å går inte å använda.. Plus att jag fick jätte-ont i benen under halsen :p Vet inte va de heter men kan inte titta nå mkt åt sidan. Å de gör ont när jag tuggar, hostar, sväljer, gäspar, osv.
Tisdag;
Hahah, skolan idag har varit lite knäpp. Har gjort engelska prov som gick bra! De kändes som de iaf. Å så fick vi tbx no-provet, hade 49/54! Nöjd!
Sen fira va(jag å Agnes) me b&j.
Tyska sen. Kom på värsta bra låten; Jag är ett spöke Au-a Alltså jag är osynlig så Au-a... Hahah, fan va vi garva! Au-a, Au-a, Au-a, Au-a
hahah, ja vi e ju som vi e :p Sen satt jag iaf kvar me Agnes till hennes utvecklingssamtal börja. Då gick jag till stallet. Behövde inte va där så länge. För malin skulle rida Ragge idag.


Rest In Peace! :'(
Du kmr ALLTID finnas i mitt <3
hahah, ngn som vet nån snygg hjälm som jag kan köpa nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar