tisdag 29 december 2009

Måndagens å tisdagens ridpass

Måndag:
Red Peppzon i ridhuset. Red ca 45min, å travade mestandels av ridpasset. Jobbade på volten. Flyttade undan lite för skänkeln. Det gick bra, men han har lite svårt för de. Eller han flyttar ju, men man får jobba lite ;) Tog även lite galopp i slutet. Men inte så mycket ifall han fortfarande skulle vara stel å ha träningsvärk från resan.

Tisdag:
Idag red jag ungefär 50min. Galopperade mer idag än igår. Jobbade mer på galoppen idag :) Å han gick jättebra! :D Flyttade undan lite i traven oxå. Sen i slutet red jag över några galoppbommar och en gång över ett sockerbitshinder, för ida plockade fram de till då hon skulle rida.

Men Peppzon är iaf skitfin å rida! Tur att vi köppte han :D<3

Ska fråga Malnom jag får ta med hennes kamera å fota lite mer bilder på han. För mobilkameran e å dålig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar