fredag 4 december 2009

Önskelista

Nu har jag gjort en önskelista, som jag ska ge till släckten typ :p Så dom vet va dom ska köpa =D

Systemkamera

PK ridbyxor marinblåa med rosa detaljer

Magplatta INTE från hööks!

Träns INTE från hööks!

Martingall Prestige

Tävlingsskåp

KL mössa

Tävlingsschabrak brodyr, rosa/vit med rosa text

Öronmössa Matchande till schabraket

Tävlingstäcke Matchande till schabraket, med brodyr

Tretorn skor i strl 37

Lättviktsstigbyglar rosa, ingraverat mitt namn, med svenska flaggan(från SEG)

Pannband från ponnyprakt "garden party", rosa

Groomin Bag Eskadron, helrosa

Veredus skydd fram och bak, med gel

Boxgardin INTE från hööks!(hellst KL)

Äkta fårskinnspad med rosa innuti, från ponnyprakt


Dom flesta sakerna var ju hästsaker, som jag inte kan få innan jag har en ponny. För vi måste ju veta storleken osv. Men jag kan ju få dom om vi iaf har bestämt oss för vilken ponny vi ska köpa. Även om den inte har kommit. För då kan man ju fråga vilken storlek den har =)
Vi har ju ett tävlingsskåp, men de e fuult! Å opraktiskt. Men vi har ett som ngn skulle göra oxå, asså i plåt då. Men jag vet inte när de e klart. De har tagit jättelänge.. Men hoppas att de e klart snart, så att jag får de :)

Har skrivit på en del saker INTE från hööks! De är för att jag inte vet vilken/vilket jag vill ha, bara tex att jag vill ha ett nytt träns. Men jag vill ju INTE ha ett CH från hööks eller nå sånt! :p

Å de e ju självklart mer saker jag önskar mej, men kan ju inte skriva allt. Så då skrev jag de jag vill ha mässt :)

Vad önskar ni er i julklapp? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar