torsdag 1 oktober 2009

Dagen ;)

Nu är dator normal igen :) Så kan skriva om dagen :p
Först skola, tråklektioner fam till kl 13.00, då hade vi nå ännu värre! DANS!! :s haha, jag sög x) Jag å Agnes stog typ helt villsna i mitten å blev typ översprungna ;p haha.
Hur kunde dom komma ihåg de egentiligen(asså dansen)? för jag kom typ inte ihåg nå va vi skulle göra å dom typ dansar som proffs? ;b
Jaja, sen hade vi so, men kjell va borta så vi hade musik-daniel ist å så fick vi göra nå so-grejjs. Kommer typ inte ihåg nå för satt typ helt borta hela lektionen :d å när han frågade mej nå så jag ba;
-int vet ja, men de va för jag inte hade hört va han sa ;s
Sen hade vi sv, de var sissta lektionen.
Haha, vårtan fick damp, som vanligt xp
Vi: kan vi inte få en "bensträckare"? för de får vi på matten.
Anna: nej
Vårtan: här får ni en matte-uppgift, rälna ut hur mycke matte ni missar på ett år då.
Agnes: och?!
Vårtan: Agnes, sån attityd vill vi inte ha!! (svinsur)
Jag: och?! (bara för att reta henne ännu mer ;d)
Vårtan: Hördu madeleine, ska vi ta ett snack? tycker du de behövvs? (svinsur)
Jag: nä! (asg! ;p hahah)
haha! fan va störd hon e!
sen slutade vi. Åkte hem å har typ inte gjort nå på hela dan. lr idol har jag ju sett ;)

puss :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar