onsdag 21 oktober 2009

Tråki dag!

Idag har varit en tråki dag ;p
Först språk.. kom 10min försent för att jag hade glömt nyckeln å va tvungen be Gärda låsa upp mitt skåp -.-
Fick låna Pöwan's schema för å kolla vilka böcker jag skulle ha, å självklart råkade jag ju låsa in de! fint däär!
Å väskan var ju redan nog tung(och full) utan alla böcker, för vi hade bad så va tvungen att ha med mej platt-tång, smink, hårsprej å så badkläderna å handduk förstås ;p Å sen få in böckerna oxå! :s Fick gode ont i axeln av å bära den. Josse å Emma mobbar mej somfan! ;o haha skojjade bara, jag älskar er me ; D<3
På badet fick jag å Jossan simma 60 längder eftersom att vi inte va me förra ggr. Drunknade nästan för jag va så trött x) hahah
Men Siv blev värsta glad när jag gjorde de! :) stolt*
Men efter badet hade vi lunch i 40min. Men fick bara 10. För de tar så länge å fixa sej, å jag slarvade ändå bara. Hann inte sätta ögonskugga lr nå. Men vi hann iaf springa till byn å köpa 2st choklad-bollar<3 De blir man alltid mätt på ;) Sen fick jag skynda mej å hämta väskan vid maten(för vi lämnade dom där när vi sprang på byn) för man vill ju inte komma försent till Anjas lektioner. Pratade bara om teknik, inte så jobbigt.
Bilden var vell som vanligt, målade värsta snygga tekningen! noot!!
Jag å Nicke är ett team, för vi gör allting lika fult å är alltid sämst i allt ;p
Hade engelska läxförhör oxå, de gick bra. Tror att jag bara hade 1 fel! :D

Men jag skrev sms till Agnes på lektionen(en viktig sak! ) å Malin såg typ de, för hon ba: Ni slutar kl 20 över 3! Fast vi inte ens gör de ;o Vi slutar 3. Å sen hade hon varit å sagt till Anna att vi (läs: jag å Agnes, fast hon var inte där idag, hon va sjuk) sms:ar på lektion. Så Anna, som aldrig annars bryr sej om man smsar på lektion, började prata om de å sa att vi inte fick göra de för isf om vi inte skötte oss skulle vi få lämna alla mobilerna i en låda under lektionen? :s
Å medans hon sa de tittade hon BARA på mej(alla ungar gjorde typ oxå de x) )! piinsamt* Dessutom hade jag glömt slå av ljudet på telefonen först.
Gömde mej typ bakom boken. Jaja, slutade sen.
Följde me Emma å skulle hämta hennes väska vid matsalen, sen följde hon mej å skulle kolla om ngn kunde låsa upp mitt skåp så att jag kunde lämmna bökerna. Så vi gick framåtillbaks för å hitta ngn lärare med min 1ton's väska ;o Sen hittade vi Anna, men hennes nyckel passade inte, suck!
Så fick ha kvar böckerna. Sen skulle vi gå å söka Nicke men hittade han inte. Skulle säga en viktig sak ;p
Sen for jag till stallet å fixade, red inte för mamma säger att Felicia ska vila till vi ska besikta henne. Sen kom mamma å hämtade mej å så for vi hem. Hemma dampade Malin å mamma somfan. Gick upp till mitt rum å surade till vi skulle äta ;)
Sen blev jag glad igen xD

Är ju nästan stolt när jag har skrivit ett såhär långt inlägg efter att inte ha skrivt nå på flera dagar.. Men jag har verkligen inte tid, eller om jag kommer hem vid 10 å då ska jag äta lite, duscha å sen kanske jag sitter vid datorn ett tag innan jag sover. Å dom 30min jag sitter vid datorn vill jag inte bara blogga på(för de tar typ så länge för mej å skriva ett inlägg ;p ).
Men ska försöka blogga lite mer nu! För har blivit lite less på de men nu va de ju kul ;) Även fast jag inte hade nå å skriva om skrev jag ju mycke! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar