torsdag 22 oktober 2009

Sämst dag!!! :s

Idag har de varit en dålig dag ;p
Skolan har varit tråki.. Å på slöjden höll vi på å kasta nån garnboll, å dum som man är skulle jag sparka den.. å vars tror ni den träffa? jo rakt i lampan så den gick sönder :s De va nå nät som föll ner från den. Men som tur va så var inte majken där så jag skyndade mej å gömma de innan hon såg. Sen började Jan prata med mej om varför jag inte va me på idrotten i måndags. Kom med värsta dåliga(inte så trovärdiga) förklaringen. Sen så har malin(vårtan) typ fått reda på mina å Agnes finfina affärer :( Men inte så konstigt, vi är inte precis diskreta ;p Men vi måste bli de nu om vi ska kunna fortsätta :) plus att Emma å Jossan lurade mej å sätta tigerbalsam i näsan. fan va de sved! :s menmen, de lukta då gott i näsan hela idrottslektionen xp De luktar jenka(tugg) ! :D
Sen stallet å sen hem. Hemma dampa malin å mamma som vanligt.. Malin satte sej på mej så jag typ dog! för hon är ju iinte lätt precis xp hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar