fredag 2 oktober 2009

Fredag

Skolan var typ som vanligt ;) hade dock ett 50min hål som vi bara har på fredagar :) Först hade vi språk, tyska har jag ;) Först skulle vi jobba lite i övnigsboken å sen såg vi på en film. Om nå djur å jag fattade ingenting för allt va på tyska, asså texten oxå. Sen so, men vi hade Sally ist för Kjell. Sen 50min hål :D Lånade pengar av Elin å gick på byn. Sen matte, de va chill, räknade typ 4 tal bara. Sen lunch, de va spagetti å köttfärssås, de va lite gott så man åt iaf lite ;) Sen typ satt vi å tjorvade osv. Å vi satt på två bänkar i korridoren å så kom fahyia (dissa stavning ;d) å dom, så Agnes frågade när vi börja, men hon sa bara;
-kolla på ditt eget schema!
hhaha, KAXIG!
Eller ojdå, de var visst på 50min hålet ;) men iaf så på lunchen gick vi till Anna å sa att fahyia är dum mot oss! ;p Å Anna hade typ sagt åt henne flera gånger för de tidigare xP
Men sen hade vi svenska, först läste Anna ngn tråki bok för oss å sen skulle vi läsa i våra egna böcker. Sen på hålet fick Agnes å fahyia sitta med Siv i ett rum å prata, lr prata å prata,dom skrek åt varann ! xD
Sen sissta lektionen var de englska, gjord typ ingenting, tjorva å gjorde "konster" med nyckelbanden xp hahah
plus att jag å Agnes frågade typ alla i skolan en sak xb asså lärarna oxå x)

Sen pratade jag med Elin Fanny å Kornelia ett tag å sen åkte jag hem :)
När jag kom hem fyllde vi vatten åt hästarna, sen åt jag en macka å nu datorn ;)

Någon som vill följa till stan på lördag? :)<3
kram (:

1 kommentar: