onsdag 14 oktober 2009

Onsdag

Tråki dag idag..
Först skola, den var vell som vanligt. Förutom att på idrotten hade vi redskap. Å när jag skulle hoppa på en trampolin så fick jag ont i ryggen, å då tvingade malin mej å hoppa över nå hindergrejjs å sen tvingade hon mej å gå på ngn pinne :s Så nu har jag svinont i ryggen!! Ska be mamma skriva en lapp så att jag inte behöver va me på dansen lr idrotten imr. För sen på lektionerna efter kunde jag knappt sitta. Kunde inte rida heller för ryggen :( Men Felicia har ju gått ganska så hårt nu i några dagar så då kan hon vila idag för jag ska hoppa med Matilda för Jenny imr :D Föressten så håller vi på å lägga ut en annons på Felicia nu :(<3
Vill inte sälja henne, men måste om jag ska få en ny häst.. Å dessutom så är jag ju för stor :/

Pussåkram! ( :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar