lördag 24 oktober 2009

Svar till frågestunden :)

hur mycket ska ni ha för felicia? vart finns hennes annons? har du hittat någon ny ponny? hur hög ska din nya ponny va?

Svar: Vi har begärt 35tusen för henne i anonnsen. Anonnsen finns på hästnet (men nu har vi tagit bort den då de är någon som ska köpa henne). Jag har hitta några som vi har ringt/försökt ringa på(läs förra inlägget). Min nya ponny ska vara kring 137-139cm i mnk.


Vad tycker du om pessoabettet? Brukar du använda de? Hur känns de att fylla 13?

Svar: Asså efter allt man har hört om pessoabettet så verkar de ju inte så bra. Däremot om man sätter en kedja eller nå som på ett pelham funkar de ju :) Men sen är de ju olika från häst till häst, endel kanske trivs med de men endel trivs inte me de. Förut använde jag de på Felicia, men hon trivs inte me de å vill inte gå fram i galoppen. Så jag använder de inte längre.
De känns bra å fylla 13 ;p Synd bara att de är sista året nu på b-ponny :( Men jag är hursomhellst för stor på Felicia så hade ändå behövt en ny.

1 kommentar:

  1. kan du inte lägga ut en länk till hennes annons?

    SvaraRadera