lördag 31 oktober 2009

Fredag

På fredag(igår) for vi på dagen till ume med Felicia å besiktade henne på kliniken. Å så kom dom som skulle köpa henne dit oxå. Så dom tog henne med sej när dom for =(<3
Sen när vi va påväg tbx skulle vi å handla på maxi! Å jag hade RIDKLÄDER!!! :s Fan va pinsamt! :s hahah
Men sen iaf när vi väl kom hem fixade jag mej å for till råne. Å te hem till Agnes men vi gick ut direkt å när vi skulle gå å möta Jossan kom de typ en liten unge som va utklädd å skrämde livet ur oss x) Sen mötte vi Jossan å gick till OK. Där köpte vi FILMJÖLK! xD Jag å Agnes fattade inte till vad först.. men de va till dippen :) Hahah, Jossan tänker på ALLT! ;D Tur att vi har dej! ;)<3
Sen iaf lämnade vi grejjerna hos Jossan å drog till gårn. Där va Johan, Oskar, Amme, Petrus å Danne. Sen gick vi till Uno å köpte gotta! ;D Sen drog vi tbx till husvagnen. Johan, Oskar, Petrus å Danne följde oxå. Vi trängde ihop oss i soffan å såg på skräckis.. lr den va inte så läskig, typ en gubbe som dödade alla en efter en ;p "Fredag den 13" tror jag den hette :) Såg inte så mkt iaf, för i början satt jag å kolla på Petrus tlfn å sen satt jag å smsade med Agnes (som satt 1m bort ;p) å Malin ;) Hon tyckte att vi skulle gå till Hanna, för de va fest där ;p Men vi gjorde inte de.
Sen va de typ svinvarmt i husvagnen så skulle gå ut ett tag. Johan for hem för han tyckte filmen va så läskig! hahah nä skojja bara men han for hem iaf ;) Å Danne for hem typ i mitten av filmen.
Sen gick vi in i huset(Jossans) å poppa popcorn. Men Jossan brände dom, så hon fick göra nya ;) Sen gick vi ut igen till husvagnen.. Skulle se på Beck men satt å pratade ist. Hahah, Jossans mamma å pappa kom å skrämde oss x) Hennes pappa stog me nån mask i fönstret å knacka å så drog vi upp påersiennen. haha, Oskar blev nog mest rädd! xD Sen tänkte typ Petrus öppna döörren så jag låste in mej på toan.. Men kom på att de va ett fönster där så flydde ut. Sen kom dom iaf in(Jossans mamma å pappa). Å då va de inte nå läskit ;p Men sen satt va bara å pratade ;) Mamma ringde å sa att jag va tvungen å fara hem :/ Så hon hämtade mej typ 20 över 11? For hem å sov..

Idag händer vell inte så mkt.. Petrus ville att jag skulle komma till råne men Jossan å Agnes kan inte. Men kanske nästa helg lr nå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar