tisdag 22 september 2009

Fotografering :)

Kom hem från skolan för ett tag sen, å de har ju varit fotografering idag. Å jag höll typ på börja skratta på ena bilden, för jag trodde inte hon skulle ta å så gjorde hon de ;s Å den kommer ju va med i skolkatalogen!! :o
Men sen iaf när vi skulle ta dom enskillda bilderna så fick man typ vrida av sej nacken för hon sa att man skulle ha den på nå konstigt sätt :s Och när hon sa att vi skulle va glada så sa hon; tänk på någon snygg kille x) störd hon var! Jag blev iaf missbildad på båda bilderna.
Å egentligen skulle vi ju fota oss först, men sölig som hon var kom hon ju försent så vi fick vara SIST! Så vi slapp inte SO, de blev NO vi missade ist.
Men efter SO som vi hade först hade vi SV, skulle typ bara läsa nå i en bok. Sen var de ett 45min hål innan musik, tråkit! sen lunch och sen fotografering. Sist hade vi tyska, först kom jag försent och sen skulle Agnes gå å hämta sin nyckel som Josse hade(för hon fotade sej med elevrådet) och jag skulle hämta en penna av Nicke, för han har tagit min! Så då typ var jag borta i 15 min, och sen när jag kom tbx fattade jag inte nå vad jag skulle göra så jag gjorde typ inge på hela lektionen, lr jo en sak; jag fick veta att vi typ har sviinmycke läxa :s

hejdå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar