söndag 27 september 2009

Tips! ;D

Hej ;)
Nu får ni skriva vad ni vill att jag ska skriva om i min blogg(skriv i kommentarfältet)! Exakt vadsomhellst! Om mina hästsaker/utrustning, mer om skolan, mer om ridpassen, mina inplanerade tävlingar("tävlings-kalender"), frågestund, ja VADSOMHELLST!!! Det kan vara något som jag kmr skriva varje dag (som tex. mer om skolan) eller något som man bara gör en gång eller ganska sällan(som tex. min "tävlings-kalender" och frågestund).
Så passa på att skriva era tips nu!:D:D Kommer skriva om allt ni säger ;)

Vet att de typ kan tjorva att skriva kommentarer i kommentarsfältet, om de gör de skriv isf till mej på msn. maddeh9@hotmail.com
Om ni inte har mej som kontakt så kan ni ju adda ;)

Kram!:) (Vill ha många tips så att bloggen ska bli så rolig som möjligt att läsa! :D )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar