onsdag 9 september 2009

Neew Moon-premiären! :D

Neew Moon skulle ha premiär i england i september å då borde de ju inte ta så länge innan den går på bio här? ;) Jag hade iaf tänkt se premiären, men den är ju från 15(tror jag iaf)! Fanfanfan, då kan ju inte jag se den :( Måste vänta tills den kmr på dvd, för jag vill ju inte direkt gå med mamma ;p Å jag ser ju inte ut som 15, inte 12(13 om typ en månad ;d ) heller, snarare 10 xp Så man kan ju inte precis bara gå in utan att dom märker att man är yngre ;p Jag har gått å tänkt på dehär enda sen trailern kom xp Men nu har jag kommit på de! :D Jag å Agnes kan gå med Jenny!!! ;D haha, för hon är ju 18 (å är inte ngn gammal kärring ;p hahah). Hoppas att hon kan å vill ;)
Hahah, jag är såå smart! x)

Neeej!!!! :s om en film är från 15 hjälper dt inte om man är med ngn myndig!!! ;( menmen vi får vell försöka komma in på nå annat sätt då ;p för jag SKA på premiären! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar