torsdag 24 september 2009

Hejhej ;)

snattade från lydias blogg ;)
http://lydiagranztrom.blogg.se/

har du häst/ponny?
ja 2 st ponnysar ;D

namn?
Felicia VI & Amanda

höjd?
Felicia: 123,5cm, Amanda: 111,0cm

tävlad med föregående ryttare?
Felicia: msvb, amanda: hade inte tävla nå

tävlad med dig just nu?
felicia: msvb, amanda tävlar jag inte nå längre för hon har nå i benet så hon kan inter ridas nålängre :( men föryt har jag tävlat lb med henne

tränar ni för höjder Just nu? (bana)
Felicia: hoppar inte så högt just nu eftersom att jag inte ska tävla henne nå mer

tränar ni för höjder Just nu? (enstaka)
Felicia: hoppar ju som sagt inte så högt nålängre men har hoppat 110 med henne

har ni många blå/gula rosetter?
ja ganska många :D

har ni någon betydsamt pris tsm?
Ja, bla vinst i NM -08!! :D:D:D<3

vad har ni för mål att tävla?
tävlar ju inte felicia nåmer, men jag ska ju köpa c-ponny som jag ska tävla med

har ni många rosetter? ganska ;)

ifall ni ska debutera något, vad ska ni debutera då?
Tävlar ju inte felicia nå mer, men de ändå fanns ju ingen klass att debutera i då vi hade hoppat de högsta för b-ponny (;

vad skulle ni kunna klara av för klasser?
MSVB
Gör ni omhoppningssvängar på tävling?
ja

Gör ni omhoppningssvängar på träning?
bara om de var de vi tränade på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar