onsdag 23 september 2009

Onsdag

Skola idag -.-
Först hade vi språk men såg på film först å sen gjorde vi typ bara nå i övningsboken såde var inte så jobbigt :) Sen 10min hål och 1h matte, är klar de vi ska göra denhär veckan så räknade inte ett tal på hela lektionen. så de var inte heller nå jobbigt, plus att vi hade en 5min "bensträckare" efter halva lektionen (y) Sen 20min hål å idrott, hade orientering å jag gick med Emma, Agnes och Josse :) Gick först efter älven ner till stallet å tror att vi tog en där? ;p men sen iaf så gick Josse å Emma å tog en medans jag å Agnes gick å tog den andra. Men våran var typ på andra sidan en äng, å de har ju regnat. Så liite blöt man var! Skorna var dyngsura å har inte torkat ännu :s jaja om dom inte har torkat tills imr får jag vell ta mina andra ;) men sen var de lunch, lasang :) men nån jävel har varit å stulit 50kg köttfärs(!), majs, korv å lasange-plattor x) så de var vegetarisk laseng ist så jag åt bara en macka. när de för en gångs skull är god mat så ju nån såklart ta köttfärsen!! ;d
men iaf så hade vi no sen, å när vi stog å vänta utan för klassrummet typ 1min innan vi börja skrev jag å Agnes på väggen, asså inte nå mkt men, å då kom mikko å såg då jag skrev. så han typ; va gör du!? å så sa han att jag skulle sudda men jag sa att jag inte hade nå sudd å då fick han typ damp ;s sen fick anja oxå de, hon blev typ svinsur! alla lärare hatar mej :( xP
sen bild (: å jag skriver som en kratta!!! jag hade gjort glart min bildmapp idag, men de typ blev för litet så man såg inte så var tvungen göra om de ;/ men den nya blev typ fulare! för jag skrev typ stort å så dom sista 3 bokstäverna var jag tvungen å göra jättesmå för att dom skulle rymmas xD
haha, men nicke är ändå sämre xd haha
sen engelska, de gick vell bra antar jag? ;)
Fyfan vad snyggt alltså!! not! men ser dock inte dom sissta bokstäverna som var mest ihoptryckta i 'henriksson'. tur var vell de xD

Är ju brunett nu :D syns dock inte så bra på denhär bilden


här syns de bättre ;)

har ridit idag oxå, å Felicia var svinpigg!! :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar