onsdag 30 september 2009

Onsdag

Shieet asså, redan onsdag ;D hahah
Ja de va ju då skola idag. Började med tyska, hade prov. De gick vell sådär. Sen fick vi sluta när vi va klara så hade typ 45 min hål? Innan... hm vad hade vi sen? x) haha. Kmr inte ihåg men sen hade vi iaf idrott, fotboll. Inte så bra för mej som är bollrädd :s haha, typ flydde när bollen kom.
Sen lunch. Hade en lektion då vi fick göra vad vi ville sen(tror jag?;p), så jag passade på att träna på engelskaglosorna. Hade inte tränar på dom nå före så de va bra. Skrev på alla sen då vi hade läxförhöret!! De är rekord. Har alldrig i hela min skoltid gjort de tror jag. Förra veckan hade jag 3,5/15 :( inte så bra. Hoppas att jag har alla rätt nu :D Sen nästa vecka ska vi iaf ha prov.
Sen tror jag de va bild. Hade Åsii! haha. När vi skulle gåså sprang vi iväg å hon typ kastade sej ut ur klassrummet ;o så vi stannade å gick tillbak, för förra veckan hade hon sprungit efter elias xP haha, hon e knäpp. Sen typ stog vi vid dörrn å höll på gå ut flera ggr men hon bara höll kvar oss? ;o
Sen sista lektionen var de ju engelska.

Här hemma har jag inte gjort så mkt. Har inte ridit för red ganska hårt igår. Å inge internet har vi heller! :s
Måste använda de mobila å de är seegt!
jaja, har typ inge mer å skriva ;)
puss<3


Juste, polisen var i skolan idag oxå. Asså de va inge som hade hänt lr nå dom var bara på besök ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar