söndag 20 september 2009

Söndag (:

Steg upp för ungefär en timme sen å då satte jag mej vit TV:n ett tag och nu datorn, har alltså inte hunnit med å göra så mycke än ;) Men sen vid ett någon gång ska vi fare till stan. Vi ska till storheden eftersom att de inte är öppet i stan. Jag ska köpa; väska till gympa-kläderna, en vanlig "skolväska", addidas-tröjja, mjukis-byxor och sockar, egentligen är de mer men vi skulle typ bara köpa dom "viktiga" sakerna idag som mamma kallade de ;d tror inte att jag får köpa addidas-tröjjan och mjukis-byxorna idag för bara dom sakerna blir ju nästan 1000kr. Men hoppas att häst&fritid har öppet idag :) För då kan vi åka dit oxå. Å om granngården har öppet måste vi dit oxå å köpa ett nytt regntäcke åt amanda ;) De hon har nu har hon hafft i 7år utan att de har blivit hål lr nå sånt!! Dock har en benremm lossnat nu men inge mer, å de är ju ändå 7år(!) som hon har hafft de täcket ;D
Tror iaf inte att jag ska rida idag eftersom att igår efter robban-träningen behöll vi två hinder, ett räcke och en oxer, som jag hoppade lite på. Så de blev ett ganska så hårt ridpass, mycke galopp. För sen rider jag hon på måndag och sen får vi se om de blir att vi åker till ume och provrider två hästar på tisdag. Isf får hon vila då oxå och sen rider jag henne resten av veckan, lr en vilodag kan hon ju få :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar