onsdag 9 september 2009

Uute-dag med skolan ! (n) ;p

Idag var man ju då å plockade bär med skolan :p eller 'plockade bär' ska jag vell kanske inte säga då jag inte plockade ett enda bär ;) men vi var iaf i skogen ;p först då skulle vi göra nå uppgifte som stog på ett papper, typ plocka stenar å lite sånt ;d sen skulle vi äta våran egen mat som vi hade me ;) jag hade bara en macka. sen så typ försökte vi lura Siv att jag hade ont i huvudet å att jag hade huvudvärks-tabletter i skåpet i skolan(men jag hade dom i fickan å jag hade inte ens ont i huvet) så att jag skulle få gå tbx, men de gick inte så bra. Vi fick inte gå hem nå tidigare :( men Agnes sa att hon mådde illa å då sa typ Siv att hon de blev sämre skulle hon skjutsa hem henne, haha hon gick typ på de! nog för att Agnes började må illa sen för att hon har fobi för att spy ;p men Agnes å Emma hade tagit med sej cycklarna till lite före OK så jag fick åka snål-skjuts bakom Emma tbx ;) å sen i skolan så skulle vi vara i klassrummet men vi gick inte dit fören på typ ett taf så då blev dom sura på oss ;p vi skulle iaf se film, å gissa vad vi såg!? Shrek 3! haha typ en teknad disney-film! den var såå bra, NOOOT! haha. men sen direkt Anna hade gått skulle jag å Agnes gå ut för vi ville inte se men Malin ba; vars ska ni? Agnes; på toa. Malin; madde då? Jag; på toa å då fick malin damp på mej, jag var tvungen å gå tbx å så typ sa hon nå till mej men jag lysnade inte xp men sen när Agnes kom tbx så sa malin att hon typ skulle prata med anna å bla,bla. Å sen typ gick hon iväg å prata med anna å sen fick jag å agnes typ komma pp sär-samtal ;d Malin typ sa att vi först kom för sent å sen direkt anna gick gick vi oxå å att de bara var i börjag av högstadiet å bla,bla,bla, lysnade typ inte, bara satt å låsades att jag gjorde de x) ´men krille typ satt med ngr på bänken brevid å pratade om 'sina kaniner som alltid pissar när man håller i dom' . fyfan asså, jag å agnes började typ asg! ;d haha. men sen typ sa malin nå om att jag inte fick sms:a på lektion; som att ja är den enda som gör de? ne inte precis, men hon verkar inte fatta de! ;o
å sen fick vi gå tbx å fortsätta se den jättebra filmen, host*. men vi såg ju med projector å man såg så dåligt så vi fick sluta! å sen när jag skulle gå så kom malin å sa att då hon typ skäller ut mej för att jag sms:ar på lektion så är de 'en vänlig påminnelse' !? ;o jo verkligen! å så sa hon att lärarna kmr se ngn gång å dom typ kmr dom bli jättesura. för de första så har dom reda sett, å för de andra så kan man inte bli surare än malin å dessutom så vem bryr sej? ;o inte jag iaf

menmen, harebra ;)<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar