onsdag 2 september 2009

Onsdag

Skola idag :/ trååkit! Först tyska, skulle läsa upp nå papper som jag inte ens kunde uttala, sen såg vi nån sääär film ! om typ ngn unge ;0 å sen fick vi sluta. sen tror ja de va sv? skulle iaf skriva en bok om oss själva(inte hela på samma lektion) men läste typ bara 'i taket lyser stjärnorna', tkr den är gganska bra, men inte lika bra som twiligh-böckerna ;D<3 men iaf så hade vi idrott sen, fotboll. Bra för mej, nooot! jag suger på de, stog bara still på kanten å sen när jag fick pass(typ 2st under hela matchen, haha ;d) så typ missade jag bollen å allt ;p å aå har vi haft bild med tomas ;p han är säär, typ gammal gubbe xp haha. sku typ göra nå mappar å han tog ett år på sej å förklara :d sen sisst hade vi engelska, hade glosor till iidag å jag hade inte tränat nå på dom, me n gick ganska bra iaf tkr ja :)
sen åt vi på grillen :D gottgott! sen typ hem till datan ;p å vi har ridit oxå,red först på berget å sen till vitträsket å bada lite,lr bada var vell till å ta i, snarare plaska ;p felicia står nämligen bara still å plasskar x) haha'
å nu typ dator, ska kanske se film sen oxå (: blir å stiga upp tidigt imr för ska ju platta håret, fixa sej, släppa ut hästarna, ta på dom täcken om de behövs å äta ;)

men sbyye, synes å höres! ;)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar