fredag 4 september 2009

torsdag å fredag ;)

torsdag;

var ju på andholmen me skolan, å dde söög! fan va trååk, å bara för att jag skulle kolla va klockan va på mobilen så kom malin å slet av mej den! ;0 säär hon e! typ gjorde massa grejjs där, bla masage xp haha, de va skönt ;) men jah sög på å ge masage ;d


fredag;

först hade vi tyska, forsatte å se dendära filmen om ungen ;d å sen fick vi sluta tidigare å sen vare nå, kmr inte ihåg ;p men sen hade vi 50 min hål, var med agnes, emma å josse. vi spelade kort hos Gärda , å gissa vad vi spela!? finns i sjön! x) haha, å jag vann q:

men sen hade vi matte tror ja? men glömmde iaf linjalen så gick lååång omväg när jag sku hämta den å sen räknade jag typ 3 tal lr nå ;P sen äckel-lunch, pyttipanna vare, åt typ inge. sen no dt gick fort, den var iof bara 40min lång men ändå ;) sen vare engelska med ÅSA!!!haha xp men hon e ju bra för man får typ sita å sms:a med mobilen på bänken å alt utan att hon bryr sej, lite annorlunda motför malin x) haha bara fatt malin e surkärring! m en jag hade iaf råka ta ty-böckerna ist så sku gå å byta men dt tog liite längre, jag å agnes typ gick omkring i skolan å mötte tillåme åsa men hon brydde sej typ int? ;o plus att jag typ var sen till lektionenså dt blev kanske 10 min lektion, då jag bara satt å sms:a ;)


men nu ska vi snart äta å sen ska jag packa till mej å felicia (som jag borde ha gjort igår) för sen åker vi till boden, ska ju tävla där ihelg lör å sön men åker idag iaf för ska sova där i bussen(: kanske skriver mer ikv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar