måndag 9 november 2009

Blåst...

Fia e blåst..men kjell är ännu mer blåst!(anja e oxå lite blåst :p jan oxå..) För jag har idrott på ev, men orkar inte va me..å jan blir så sur då. så då måste jag byta(hade ändå tänkt göra de), men jag har frågat (sur-)anja om jag fick byta. men hon blev skitsur å sa att jag inte fick. Men ida gick jag bara in på jägarex å satte mej längst bak me Agnes. Å kjell märkte först inge. Men sen sa han; vi har en ny elev oxå! å pekade ner till hörnet där vi satt. Jag å Agnes börja asgarva å jag typ gömde mej baki boken. Men sen va de han som satt framför oss som han mena! x) hahah
Men han märkte iaf typ inte att jag va där. Men sen när vi skulle skriva skrev jag på ett papper. Men då sa han om jag var där första ggr å de. Å då sa jag att jag hade bytt nyss, men då gav han mej en skrivbok ist för pappret å så frågade han om dom andra böckerna. Men jag sa att jag har samma som malin, för hon har ju oxå jägarex på ev. Jan kom in oxå å sa nå, lysnade inte, gömmde mej bara baki boken(för vi har ju han i idrott). Men han märkte mej inte heller. Men sen iaf skulle vi se på film för kjell skulle på möte. Men vi såg typ 5min av filmen å sen gick jag, Agnes å Elias på byn. Va svinhungrig så jag köpte en chokladboll <3 Men sen gick vi iaf tbx, å såg klart filmen. Å anja kom typ å vakta oss ett tag å stog vi dörrn, men hon såg mej inte heller :p hon kmr ju bli goode sur när hon ser att jag har bytt fast hon sa att jag inte fick. Men sen kom jan å fråga vars jag hade varit men då sa jag att jag hade bytt :)
Så då blev inte han heller sur! ;)
Fan va bra vi e! :D

2 kommentarer: