torsdag 12 november 2009

kuung'

Skolan har varit dålig :( Bara lektioner å inga hål. Eller vi hade ju lunchen som va 40min å ett hål som va 20min. Å gissa va jag å Agnes gjorde då!? Vi ringde till Kuuunnngggeeenn! Lr vi frågade 118 100 om hans nr. Men vi fick de inte, men vi fick nummret till kungliga slottet! :D Så vi ringde dit. Parata massa med hon som svara :p Frågade om vi fick prata me kungen men vi fick inte de. Hon sa att vi skulle skicka ett brev ist (y) Sen frågade vi 118 100 om Göran persson's och Barack Obama's telefon nr. Men vi fick inte dom heller :(


Min absolut STÖRSTA idol! såå jävla cool! x) noot ;)

Sissta lektionen som var svenska, hade vi "avslappning" dom sissta 10min. Men de va då allt annat än avslappnande, satt å asgarva typ hela tiden x) hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar