måndag 2 november 2009

Rubrik

Hatar rubriker -.-
Men de e iaf nästan storm här!!
Eller då kanske jag överdrev lite men de blåser då å halvregnar!
Hoppas de inte regnar imr för då förstör de ju frillan :s
Skruvlockar+Platttång+Regn(eller i mitt hår räcker de med lite fukt i luften) =Skruvlockar...IGEN! hahah ;)
De e jobbigt att ha aslockit hår å platta de varja dag. För de nöter asmkt, å de e ju inte mindre bara för att man måste platta de jättemkt innan de blir rakt, å så håller de inte ens nå bra. Å nött hår = kort hår :( Jag vill ju ha långt rakt hår! = )
Men jag ska iaf köpa/få en platttång som nöter mindre på håret(å så behöver vi två för vi bråkar bara om den annars :p ).

Tror att jag ska gå å lägga mej nu.. för enda dan då jag iaf är lite trött kan man man ju gå å sova tidigare på. Annars blir man så trött ;p För jag kan typ inte sova på kvällen så sover inge länge på natten, å då får jag ont i huvve :/

Hahah, har ni märkt att jag klagar mkt? ;) Man ska inte bara se dåliga saker här i livet x) hahaha skojja ;p
Men de e faktiskt så, jag klagar mkt :p Tycker så synd om mej själv :(Gör inte ni de? De borde ni göra! x) haha, fan va dum jag e :p
Men nu ska jag gå å sova..

Glöm inte att tänka på alla bra saker nu ;p
Som på mitt nästa blogginlägg tex. :) Tänk på hur glada ni kmr bli då ,när de kmr x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar