söndag 22 november 2009

Söndag

Idag har de inte hänt så mycket. Har gjort några mer pannband iaf :)
Sen har jag bara varit hemma hela dagen. Därför har jag inte skrivit nå om dagen idag, har inte funnits så mycke att skriva om.
Häe kommer iaf några "pannbands-kolage" som jag gjorde nyss.
Dock är de jätte dålig kvalla på bilderna. Men alla är tagna med mobilen, för just nu har vi ingen vanlig kamera. För den funkar inte. De börjar lukta bränt å kommer rök ur ventilationshålen på den när man har fotat typ 2bilder :/ Men ska önska mej en systemkamera i julklapp. Så då kommer de bli kvalité på bilderna! :D (om jag får någon då vill säga :p)







Nä nu tror jag att jag ska dra mej mot sängen, så att man orkar upp imrn. Till skolan -.-
Gonatt alla söta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar