torsdag 26 november 2009

Turksdag

Skolan idag va tråki. Bara lektioner å inga hål. Eller en lektion va bra, slöjd! För de e så chill, sitter typ bara å snackar osvosv :)
Sen for jag hem iaf. Gick direkt till sängen å sov! Gjorde de igår meför jag e så jäävla trött! Somnar typ i bilen både hem å till skolan. Å i skolan e jag typ borta å ögona blir typ stirriga :p
Jaja, sov iaf till halv 7, för då skulle vi äta. Sen började jag på Clara's pannband. Hann klart me de.
Imrn kmr de inte bli så bra uppdatering, för farmor kmr å hämtar oss efter skolan. Då åker vi till henne åså kmr mamma å pappa dit, för vi ska äta palt där! :D Mums :p
Sen ska jag till Clara direkt efter å ska sova där. Å så följer jag me på robban-träningen på lördag. Men skriver kanske lite hos Clara, fårse. Vi ska iaf tjocka oss me tårta! För Clara fyller ju år idag :) Grattis! :D<3
Har 2 prov nästa vecka oxå. No å engelska. Plus att jag ska göra omprov imrn. Å så har vi adventsgudstjänst imrn oxå. Trååk!
De e första advent imr(lr visst äre de?) å de e inte ens snö! De får gärna komma snö ist för regn! För när de regnar hela tiden kan jag inte ha utsläppt hår ju! :( Då måste jag gå me uppsatt varje dag.
jaja, puss å kram<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar