torsdag 19 november 2009

T0r$D@g

Har inte hänt så mkt idag. Först skola.. Jag Nicke å Agnes fick följa me siv å be om ursäkt till skolsköterskan för att vi gick från vaccineringen i tisdag :p Hahah, vi stog typ bara å garva å hon blev skit sur å fråga va som va så kul? ;) Sen gick brandlarmet x) HAHAHAHAH
Men låg/mellanstadiet hade brandövning, så vi flydde skolan me massa småbarn x) hahah ;)
Sen fick vi sluta 1h tidigare oxå för vi hade typ ingen lärare (y) Skulle följa me Agne hem till henne. Å när vi va på byn va hennes mamma å bror där. Så vi följde me å handla på ica. Köpte glass :D Sen när vi kom till Agnes fika vi en macka å en chokladboll ;) Sen tog vi glassen å gick upp till hennes rum. Vi satt å kolla i skolkatalogen å bara prata i typ lite mer än 1h. Sen kom pappa å hämta mej. Vi åkte å hämta Malin hos Hanna å då for vi till ica. För Malin skulle baka för dom ska sälja me tyskagruppen, å då va de nå hon behövde. Sen hem å nöta datorn ett tag innan vi åt. Sen mer dator :p Sen har man tagit in hästarna osv. Ska snart gå å sova. För jag sovde typ 4h inatt. Så gode trött man e. Höll tp på somna i skolan, plus att jag försov mej 1h imorse å glömde skåpnyckeln hemma -.-
Imrn ska ju jag å Agnes till stan oxå :D Ska göra hål i örona, kolla på skor å köpa sidenand till mina finfina pannband ;D Ska köpa en tröjja om jag hittar ngn billig snygg oxå. Agnes ska oxå göra hål i örona, å hon ska göra först. Å då kmr inte jag våga sen :o hahah ;) Men vi ska iaf filma.

Synes alla söta :D

2 kommentarer:

  1. kan ju säga att det passade INTE med rosa och grön? Du måste ju vara färgblind!

    SvaraRadera
  2. men de va för jag inte trodde att alla länkar skulle bli de dumskalle!

    SvaraRadera