onsdag 25 november 2009

Onsdag

Idag har de varit en tråkig dag :p
Skolan sög. Plus att jag fick skitont i huvve. Efter skolan for vi till mormor å åt middag. Åt typ inge men. Sen åkte vi hem. Jag gick direkt upp till mitt rum å sov i 2h! Fen va skönt :D Men var astrött å ont i huvve. Sen har man tränat på tyskan i 1h oxå!! Mamma tvinga mej för ska göra omprov på fredag. Men vi har typ inte ens tyska då. Så har vell tränat på de i onödan, igen! För skulle göra de förra veckan så då träna ja jättemkt, men då fick jag inte göra de så nu hade jag glömmt allt -.-
Menmen.

Asså sry för att jag har haft såå fint hår på sistone. Uppsatt varje dag. Men de e inte för att jag inte ids fixa de. Utan för att när de e så fuktigt ute, de typ regnar nästan hela tiden, då lockar sej mitt hår :o
Å då tänker jag inte ha de utsläppt! Men ska ha de imr trorja :) För idag hade de typ inte locka sej nå. Men lär vell ångra mej om jag har de utsläppt imr. Men skit samma =D
hahah, intresant javet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar