tisdag 24 november 2009

Tisdag

När jag vaknade i morse hade jag jätte ont i huvve :/ Men mamma tvinga mej å fara till skolan ändå. Gick ju bara halv dag idag. Slutade 10 i 12 (y)
Så nu har jag redan hunnit hem å ätit lite å nött datot ett tag. Skulle egentligrn rida Ragge men de e så dåligt underlag ute, stenhårt å jättehalkit. Så de blir kanske imrn iställe.
Nu ska jag sitta vi datorn ett tag till å sen måste jag fixa mina pannband. För limmet lossnar heela tiden Jag har limmat me limpistol men ska ta ett annat lim nu. Då går de förhoppningsvis bättre =)

Imrn ska kanske jag wilma å clara fara å se new moon, andra ggr blire ju för mej. Men de beror på, för har haft slut pengar och gratis sms idag. Så då har jag inte kunnat snacka nå me dom. Men om alla kan osv kanske vi far imrn :)
Hör av er om ni läser dehär! :)
Någon annan som vill följa? ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar