måndag 16 november 2009

Måååndag

Skola idag. På svenskan började vi läsa en bok om nå gatubarn. Å asså behåll dina problem för dej själv! Jag vill vell fan inte läsa en bok om dina problem, att du får sova i ngn jävla soptunna är inte mitt problen! Jag får sova in min egen säng å äta vanlig mat. Jag bryr mej inte i dej sanne!! FATTAR DU DE DITT JÄVLA MOBBOFFER!?
Jaja, tbx till dagen ;) Efter lunch hade vi nå temasak. De va astrååkit! Å visst har ni sett våra fina filmer(i förra inlägget)? De e typ en vanlig skoldaa för oss :p Imrn ska jag vaccinera mej mot griis-influensan :s För de första e jag svinrädd för sprutor, kmr börja lipa när jag ska få den! Å för de andra har jag tappat bort pappret som mamma ska fylla i, igen! För har redan hunnit tappa bort de en ggr så nu va de mitt andra papper som jag tappad bort. Å de är ju imrn å man måste ha ett sånt, annars får man inte ta sprutan. Men Malin sa nått om att de fanns på internet. Får vell kolla.
Juste, jag ska till tandläkarna imr före skolan!! omg, hur ska de gå? Jag försover mej redan varje dag, å nu ska jag stiga upp ännu tidigare!
Ajja, de går säkert bra! hoooost!!* hahah ;)

Men nu, om jag orkar, ska jag gå å kolla om skolkatalogen har kommit (y) Om jag inte halkar å dör på vägen..

1 kommentar: