onsdag 18 november 2009

Tjeena :D

Sitter här å lyssnar på musik å gör inte så mkt. Men ska snart pallra mej ner å å hämta rena sängkläder till min säng. För jag ska var duktig å byta heeelt själv! (a) Eller om mamma har kommit får hon hjälpa mej ;)

Å juste har glömmt säga de.. Jag har faktiskt börjat göra pannband! :D Sånna med "hajtandsmönster" i sidenband ;) Eller jag har bara gjort i nå dåliga tygband. Men på fredag när jag å Agnes ska till stan, ska jag kanske köpa siden band :) Jag kan göra rosetter oxå men dom blir jättedåliga med mina tjocka tygband :/ Men jag ska ju då kanske köpa sidenband på fredag, så då kmr dom bli snyggare (y) Å så har jag gjort i nå rut-mönster oxå.
Har inte tyvärr inte bild på de i "rutmönster". Å dom på bilderna är inte så snygga då jag inte gjorde så noggrant. Så dom är väldigt ojämna. Men eftersom att jag ändå inte ska använda dom, tränar bara å göra :p, så behöver de inte va så noga ;) De e ju inte så snygga färger jag har nu heller.

1 kommentar:

  1. wow madde du har oanade talager! :o du måste lära mig hur man gööör! ;)<33333

    SvaraRadera