tisdag 10 november 2009

Suuperdag! noooot!!!!!

Dagen har varit skit! :(
Först skola. So första lektionen som var okej :) Tränade bara på nå ord som vi ska ha i läxa till på fredag. Sen hade vi sv. Anna läste ur dendära dåliga boken bara. Å de bästa va då ungen dog! x) haha. Nej men de va trååk iaf, höll typ på somna. Har varit trött heela dagen. Men sen hade vi hål. Malin typ misshandla mej ;o Drog lös håret nästan ;p Har fortfarande ont i hårbotten.. Bara för en bild då hon sjöng singstar igår. Hon sa att jag spred den vidare på skolan..jag skickade den till Agnes å Matilda bara. hahah ;)
Men sen hade vi musik. Gick 10 min före vi sluta! Vi gick till lunchen å åt. Sen när vi mötte Anna i korridoren sa hon att jag var borta nästan hela musiklektionen å sa att hon skulle ringa hem. Å sen kom daniel å fråga vars jag hade tagit vägen. Jag sa att jag hade gått till lunchen å druckit för att jag hade onte i skallen. Men då blev han sur å sa att jag ljög. Han sa att jag hade gått på byn fast jag hade inte ens de ;o Sen sa han oxå att jag bara va på lektionen i 10min! De va jag fan inte!! Jag va borta 10min! Men sen blev han jättesur iaf. Sen hade vi ju då hål/lunch å sen no. De va typ okej ;) Fick göra nå me ngn gas. Typ tända eld på den lr nå sånt skit :p De va ganska kul. Sen hade vi språk. Jag å Agnes kom 10min försent å anna blev jättearg! Asså 10min!! De e ju förfan ingenting. Men sen typ var hela lektionen seeg. Va skittrött å höll på somna. Sen kom pappa å hämta oss. Då tvinga han mej å gå hela vägen till baka till skåpet för å hämta böcker som vi hade läxa i på fredag!! De e ju en hel vecka kvar dit!! Men då gjorde jag de iaf. Sen när vi kom hem tvinga han mej å göra läxa. Sen skulle han förhöra mej på engelskan å so. Sen när mamma kom hem, hade typ anna ringt till henne :s Hon sa att jag hade skolkat från nästan hela musiken å att jag ko 10min sent på tyskan å att jag bara hade 14/120nånting på tyska prvet. Så mst göra om de :s
Men nu har dom iaf tagit datorn å tlfn :o Men jag fick sitta vi datan 15min nu iaf (y)
Men kmr typ inte få tbx tlfn imrn heller :( Å vi har bad imr. Fan va jobbigt.

men nu orkar jag inte skriva nåmer. Å så ska jag publicera de så att Agnes kan läsa de oxå :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar