onsdag 11 november 2009

duktig flikka! :p

Jag har faktiskt varit jätteduktig å skött mej HELA dagen! :D
Måste sköta mej nu till fr3dag nästa vecka för då ska jag å Agnes till stan :) å om jag inte sköter mej kanske jag inte får :( Men Agnes ska hålla koll på mej (y)
Måste ju göra om tyskaprvet..så då måste jag plugga asmkt till de. Men jag vet inte när jag ska göra om de? Men måste fråga anna.
Å vet ni va!! mamma tvingar mej å vaccinera mej mot svininfluensan! :o jag tänker inte ta ngn jäävla spruta som gör asont :s

Blev inte så långt inlägg, men har inte hänt så mkt idag. lr jo vi hade bad på idrotten. Vi skulle köra nå vattenbasket. Å siv tvingade mej å ta på nån ful badmössa! :s vägra ta på mej den först, men måste ju sköta mej så tog på den iaf. men de va inte så kul. va slaggis kring bollen hela tiden(de va ju iof kul! :p). lr dom typ tröck ner varandra under vattnet hela tiden. kan typ inte bli "riktiga slaggis" i våran klass, synd för de e ju kul x) . isf catfight bland tjejjerna. för killarna e så kleena.. hahah ;)

1 kommentar: