lördag 21 november 2009

Pannband!

Igår var jag å Anes i stan ju. Å då köpte jag sidenband till mina pannband. Men de räckte inte såå fick fara å köpa mer idag :p
Hade tyvärr bara ett svart slätt pannband som jag kunde göra på :/ Men har lindat upp en bit å sen fotat, så de e därför jag har så många på bild. Men ett gjorde jag klart med rosett osv. De som är rosa, svart å silver.
Åsså gjorde jag två stycken grön/vita rosetter. För ska göra ett sånt pannband såsnart jag får tag på ett slätt svart pannband.
Här kommer några bilder iaf. Kommentera vad ni tycker! :)




Mina färger(hittills). Silver, ljus-rosa, grå, vit, svart mörk-rosa å grön.

Slarvigt!



Rosetten till pannbandet som jag gjorde.


"Själva bandet".


Fult. Man måste ha minst 4band för å göra de mönstret, för att de ska bli snyggt(hade bara 3 på bilden)

Dock är alla bilderna fotade med mobilen. Så färgerna blir inte rättvisa :/

2 kommentarer:

  1. Dom var ju jätte fina :) hur gör man ? (;

    SvaraRadera
  2. tack! =)
    Asså tyvärr år jag så dålig på att förklara så ni kommer ändå inte fatta :/
    Men testa sök på google eller nå ;D
    Men de e ungefär som "varannat band" men man gör lite annorlunda. Man måste lägga den ena som över den andra :p
    hahah, där ser ni ju hur bra jag är på förklara! :p ingen fattade typ

    SvaraRadera