söndag 8 november 2009

Söndag

Somna svintidigt igår. Men jag var jättetrött å hade varit de hela dagen. Men då vaknade jag tidigt iaf :) Kl 10 steg jag upp. Nu har de kommit mer snö oxå! (y) Men fortfarande för lite för att man ska kunna köra skoter (n) Fårse vad man gör idag då..umgås? ;)Ring isf! 0730739009
Eller jag måste hjälpa mamma å fixa hagen(ta bort snö från banden å sätta för så att dom bara kan gå på den övre delen, för vi ska plocka ner den andra under vintern.) Men de tar inte så länge! :)
Men ska iaf gå ner å äta frukost nu.. Synes!


Asså venne hur dehär inlägget kmr se ut du jag publicerar de? För de e jätte konstigt när man skriver de osv.. Å så är de nått konstigt tekensnitt, vet inte om de kmr vara samma då jag publicerar de(för de går inte att byta)? Eller så kanske de blir de vanliga, får hoppas de :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar