fredag 6 november 2009

Fredag

Skolan har varit rätt så chill ;) Först hade vi språk. Vi gjorde prov idag. Var klar efter typ 5min å de gick skit! Å ändå kollade jag igenom de flera ggr. Sen aftersom att lektionen var 60min blev de sammanlagt ungefär 50min hål efter de :) Sen 40min SO. Skulle rätta nå frågor som vi hade gjort. Men hade redan rättat dom så satt typ bara helt borta hela lektionen :p För jag var svintrött! Hela dagen va jag de. Sen hade vi 50min hål igen ;) Sen NO. Anja visade bara massa gammla saker så de a inte heller nå jobbigt. Å så fick vi tbx läxförhöret om verkygen.. å jag fick 20/20! :D Sen hade vi lunch. Eller åt ju inge skolmat men. Sen hade vi 30min hål å sen engelska. Å fan va sär våran klass e! Anna skulle gå ut å göra nå, men hon stog typ kvar bakom dörren å kolla in genom fönstret :o Alla typ dampa sönder. Men sen gick hon iaf. Jag å nicke kastade sudd :p Nicke träffa Anders i skallen å jag träffa Elin i skallen(å i sidan osv..;p). Sen kastade Nicke sudden skikhårt på mej! :s Så jag flydde klassrummet. Tobbe blev typ rädd då jag kom mot dörrn i 390km/h, för han satt där å skulle skrämma Anna? Sen så dampa han å typ skrämde mej :p Sen gick jag in iaf ifall att Anna skulle komma å se mej. Men sen så sprang jag typ omkring i klassrummet å sökte efter sudd är Anna kom. Å sen fortsatte vi kasta. Å då blev hon skitsur å sa att jag å Nicke skulle sitta kvar när vi skutade! ;o Sen lite innan vi skulle sluta frågade jag typ 10ggr om vi fick sluta. Å då blev hon jättesur å skrek åt mej.. Vi behövde iaf inte sitta kvar då vi slutade (y)
Sen var jag kvar på skolan ett tag å sen for jag till Clara å nu hem :)
Men vi ska äta nu :) Skriver mer sen om jag orkar :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar