söndag 15 november 2009

.

Imorgon på morgonen går "Patrik 1,5" på tv. Vid 9 tror jag mamma sa att den började. Då måste jag ju ställa veckarklockan för att kunna sen den. Men jag har velat se den sen den gick på bio men har inte gjort de än. Så tror nog att jag ställer veckarklockan ändå å ser den ;) Dessutom måste jag skörda mina pumpor på farmville :p Å dom e färdigväxta kl halv 8 ;) Men ställer veckarklockan på 9 tror jag. För då hinner jag äta frukost samtidigt som ja ser på filmen å sen kan jag ligga i soffan ett tag innan vi lite senare far till lule. För de ju tävling på hertsön imr. De är kurirenspelen. Idag vare dressyr å imrn hoppning. Så då ska jag åka dit å kolla medans mamma är i stan å gör nå :p Sen när vi ska åka hem ska vi fara å äta oxå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar