torsdag 5 november 2009

Muusik ;)

Kom inte på ngn bra rubrik, så de fick bli "musik" eftersom att jag lyssnar på de nu :p

Men först skola, hade inga hål idag. Men vi skyndade oss jättemkt på alla hål för å hinna till gärda å kolla in skolkatalogen ;) Var där 4ggr tror jag, men typ bara 5min varje ggr.
Sen sista lektionen hade vi dans -.-
Men allt bra folk i 7an(alla 7:orna hade de samtidigt) tjorva å höll på somfan. Så gubben som håller i dansen typ gick å satte sej på bänken å allt. Å sen då halva tiden hade gått vart han så less så han skrek åt oss å gå därifrån! :D Så vi fick sluta 30min tidigare :)
Följde med Agnes hem till henne. Vi skulle kolla mer i skolkatalogen..men den hade inte kommit :( Men alla ni som har sett våran klass.. ignorera mej!! Ser jättesur ut fast jag inte var de ;) Men sen satt vi vid datorn ett tag. Å sen skulle vi ge Curre å cool-Happy Boy mat ;) Bara för att jag diggar Happy Boy! ;D
Men sen gick vi in ett tag till å sen for jag hem. Eller vi for inte hem utan till mormor å åt. Sen till töre å hämta vårat paket från TSW. Å ja..om jag säger såhär, jag har växtmån i byxorna :p hahah. Dom e jättestora. Men mjukisbyxor ska va de!
Sen for vi hem. Gick direkt till datorn, men tror att jag ska rida Ragge om en halvtimma lr så :) När jag inte har ngn egen häst å rida kan man ju rida han ;)

Vi har tyskaprov imr å jag har glömmt boken i skolan :s Så de kmr ju inte gå så bra. Men jag kan iaf "ESSTENTEN"! Kmr dock inte ihåg hur man ska dela de, så att de blir sluten på verben(lr tror de va verb?). Jaja, de kmr iaf inte å gå bra :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar