måndag 23 november 2009

I´m happy! :D

Imorgon får ni veta "the big secret"! hahahahah :p
Om jag orkar, för nu har jag varken tid eller lust att skriva de ;) Men de e en bra sak iaf.

Men idag gick jag å Clara till stallet efter skolan iaf. Putsade å fettade in alla "läder-saker" som jag hittade! Å så har jag städat i garderoben oxå =)
Imorgon ska jag göra läxa å fixa mina pannband lite oxå. För har gjort me limpistol men då lossnar de bara. Så ska göra me nå annat lim som pappa hade.
Men nu ska jag va duktig å gå å lägga mej tidigt så att jag inte e så trött imr.

Btw, någon som vet hur man gör sånnadär små hjärtan i texten? Nivet sånna som Foki(bla.) gör? :p Har kunnat göra sånna förut, men har glömmt bort hur man gör.



"The big secret" hahahahahahaha! =D
Men va tror ni att de e ? Skriv en kommentar me va ni tror.

2 kommentarer:

  1. Det är väl enkelt att göra småhjärtan, på blogg.se så finns det som en symbol typ en hörlus eller en hästsko. Annars kan du ju kopiera från någon annans inlägg. :D (som t.ex mig..www.idampnordlund.blogg.se)

    SvaraRadera
  2. okej ;) men på blogspot finns de ingen sån symbol :/ men kopierar då (:

    SvaraRadera